Τι είναι το social media advertising

Τι είναι το social media advertising και γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου;

Τι είναι το social media advertising και γιατί το χρειάζεται η επιχείρησή σου;

Σε μια εποχή που τα social media κυριαρχούν στην καθημερινότητά μας, το Social Media Advertising δεν είναι απλώς μια επιλογή, είναι αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση.

Είτε έχεις μια μικρή επιχείρηση είτε ένα μεγάλο brand, η διαφήμιση στα social media μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα της επιχείρησής σου σε μεγαλύτερο μέρος του κοινού που μπορεί να ενδιαφέρεται πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια ως προς την στόχευση.

 

Τι είναι το social media advertising;

 

Το Social Media Advertising (ή αλλιώς, διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) είναι η πληρωμένη προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω πλατφορμών όπως το Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn και το Pinterest. Σε αντίθεση με το οργανικό περιεχόμενο δηλαδή, ό,τι ανεβάζεις χωρίς να δίνεις χρήματα για την προώθησή του, οι διαφημίσεις πληρώνονται για να εμφανιστούν σε επιλεγμένο κοινό, με βάση τα ενδιαφέροντα του χρήστη, την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία και πολλά άλλα.

 

Τι είναι το social media advertising

 

Ποια είναι τα οφέλη της διαφήμισης στα social media;

 

  1. Ακριβής στόχευση

Μπορείς να προσεγγίσεις το κατάλληλο κοινό με βάση συγκεκριμένα κριτήρια: συμπεριφορές, ενδιαφέροντα, δημογραφικά χαρακτηριστικά και προηγούμενες αλληλεπιδράσεις. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα e-shop με προϊόντα ομορφιάς, μπορεί να βρεις πιο εύκολα και να δείξεις την διαφήμισή σου στο κοινό που μπορεί να ενδιαφέρεται να τα χρησιμοποιήσει ή έχει αγοράσει κάτι σχετικό στο παρελθόν.

  1. Χαμηλό κόστος – Μεγάλο ROI

Ακόμα και με μικρό budget, μπορείς να έχεις μεγάλη απήχηση, ειδικά όταν οι καμπάνιες σου είναι καλά στοχευμένες και έχουν ποιοτικό περιεχόμενο. Αν τα προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχεις έχουν ενδιαφέρον για το κοινό και το περιεχόμενο που ανεβάζεις για να τις παρουσιάσεις είναι έξυπνο και προσεγμένο τότε είναι πολύ πιθανό να λαμβάνεις με χαμηλό κόστος πολύ καλά αποτελέσματα.

  1. Μετρήσιμα αποτελέσματα

Με τα εργαλεία μέτρησης των αποτελεσμάτων που προσφέρουν οι πλατφόρμες μπορείς να δεις ποια διαφήμιση αποδίδει, πόσοι έκαναν κλικ, πόσες αγορές έγιναν από το κοινό που είδε την διαφήμιση και ποιο είναι το κόστος ανά αποτέλεσμα. Είναι πολύ αναλυτικά και βοηθητικά για πιθανές βελτιστοποιήσεις.

  1. Άμεση αλληλεπίδραση με το κοινό

Το κοινό μπορεί να σχολιάσει, να στείλει μήνυμα ή να κοινοποιήσει τη διαφήμιση, αυξάνοντας τη διάδοση του brand σου. Ταυτόχρονα, με αυτό τον τρόπο λαμβάνεις χρήσιμες πληροφορίες ανατροφοδότησης για να βελτιώσεις τις υπηρεσίες ή/και το περιεχόμενο που προβάλλεις.

 

Σε ποιες πλατφόρμες γίνεται το social media advertising;

 

  • Facebook & Instagram – Ιδανικό για B2C (Business to Customer)- e-shop, δηλαδή για λιανική πώληση και προώθηση υπηρεσιών.
  • TikTok – Για νεανικό κοινό, viral περιεχόμενο και σύντομα videos.
  • LinkedIn – Για B2B, επαγγελματίες, προσφορές εργασίας ή εταιρικά νέα.
  • Pinterest – Για brands που στοχεύουν σε inspiration, όπως διακόσμηση, μόδα, DIY.

 

Τι είναι το social media advertising

Τύποι social media & google ads

 

  • Sponsored Posts / Προωθημένες Δημοσιεύσεις
    Πληρώνεις για να προωθήσεις ένα ήδη υπάρχον post ώστε να το δουν περισσότερα άτομα.
  • Carousel Ads
    Διαφημίσεις με πολλές εικόνες ή videos για προβολή προϊόντων ή υπηρεσιών.
  • Video Ads
    Ιδανικές για storytelling, tutorials ή παρουσιάσεις προϊόντων.
  • Lead Generation Ads
    Συλλέγουν στοιχεία χρηστών απευθείας μέσα από την πλατφόρμα (π.χ. email, τηλέφωνο).
  • Remarketing Ads
    Στοχεύουν χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου ή αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σου.

 

Μην χάσεις το σχετικό άρθρο μας: Πώς να αυξήσεις τους πελάτες της επιχείρησης: Ένας βασικός οδηγός με 5 βήματα

 

 

Επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε!