Στρατηγική Marketing
Strategy building
Στρατηγική Marketing
Η στρατηγική marketing αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο για την επιτυχία κάθε επιχείρησης στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Λειτουργεί ως οδηγός που καθοδηγεί τις επιχειρηματικές αποφάσεις, βοηθώντας στην κατανόηση του κοινού-στόχου και στην αποτελεσματική επικοινωνία μαζί του. Μέσω της στρατηγικής marketing, η επιχείρηση διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό, βελτιστοποιεί τους πόρους της και χτίζει μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες της, εξασφαλίζοντας έτσι τη βιώσιμη ανάπτυξή της.
Market Research
Έρευνα και ανάλυση της αγοράς, των ανταγωνιστών, segmentation & targeting της αγοράς. Δημιουργία customer personas και brand voice.
Goals
Στοχοθεσία και KPIs με γνώμονα την σωστή εμπειρία πελάτη (Customer experience)
Σχέδιο δράσης
Επιλογή καναλιών, οργάνωση και δημιουργία περιεχομένου, day to day schedule
Data analysis
Ανάλυση των δεδομένων και βελτιστοποίηση για τη μέγιστη απόδοση